torsdag 9 december 2010

Sista natten med gänget

I kväll har jag plockat fram en madrass till köket  för där ska vi sova gänget o jag. Har ju tagit hand om dom i hela deras liv. Ler. Dom kom som en virvelvind in i mitt o givetvis hela familjens liv o lika fort är det över. I morgon är det ett helt nytt liv som börjar för dom små liven. Så i kväll blir det extra mycket gos o mys för självklart ska jag njuta av dom in i det sista. I morgon är det veterinär besiktning o där efter står dom nya familjerna på kö för att ta emot sina alldeles bedårande nya familjemedlemmar. Alla fem fått helt fantastiska hem. Så nu ska jag med gott samvete njuta av våran sista kväll tillsammans.Tro mig här ska gosas. I morgon kväll gråter jag men det går över, såpas gammal är jag så det har jag lärt mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar