lördag 4 december 2010

Iphone o Youtube..skit bra

I dag har jag och min kära make varit på lång promenad i den djupa snön med 5 små isbjörnar..Jan-Åke som min äkta hälft heter..har införskaffat sig en Iphone..tro mig det går inte att leva utan en sådan..man kan göra precis vad som helst med den..den fungerar som telefon, kamera, dator (facebook) ;)) gps och filmkamera mm har jag förstått..men vilken tur att den inte börjar springa om kring o fungerar som hushållerska för då hade jag nog känt mig lite överflödig ;)) Men det är inte bara av ondo med ny teknik för helt plötsligt  så gick det att ta en massa filmsnuttar som man kan dela med sig av på youtube så nu kan man plåga resten av världen med allt som man lyckas fånga med kameran..så bra..;))

2 kommentarer:

  1. å jag som är glad att vi har vanlig telefon,,, tekniken fattar jag inget av, haha kramar dig

    SvaraRadera
  2. Det är så sant Weronica..samma här IQ badboll vad det gäller tekniska saker..jag bara vägrar :))kram

    SvaraRadera