onsdag 22 december 2010

Det är bara och börja om he he he

Jag förstår inte..men nu längtar jag faktiskt efter min kära make..kan det bero på att det händer lite mycket runt mig just nu..att vara en bläckfisk med ett par extra ögon i nacken skulle passa mig utmärkt just nu he he he..har ju ett antal både långbenta o kortbenta små varelser här i huset som är runt mig så gott som dygnet runt. Av någon anledning så tycker dom att det passar mycket bra att testa mattes nerver så där lite grann nu i juletid.
Nu när husse är bortrest o matte står med allt själv..att matte försöker vara duktig o förbereda så mycket som möjligt inför julen (ett exempel) som att steka julköttbullarna i förväg..ni vet ju hur HÄRLIGT nöjd man är med sig själv när man fixat ett moment mindre till självaste julafton. Trött o vimsig i huvudet av allt köttbullsstekande vimsar jag runt en stund..DÅ får jag syn på den tomma köttbullsskålen..Å NEJ detta är inte sant!! Gnuggar mig i ögonen o tittar en gång till..JO den är lika tom nu he he he..DÅ ser jag en Lova som ser ut som en köttbulle hela hon..hon ligger i sin korg o slickar sig nöjt om munnen o ser inte ut att skämmas de minsta. Den lilla rackar hunden har inte ens delat med sig till dom andra..inte ens till sin lilla dotter..OFÖRSKÄMT Lova !! Så det va bara o handla ny köttfärs o börja om. Det lär bli köttbullar till julbordet..PÅ MED JULMUSIKEN o rulla KÖTTBULLAR :))

1 kommentar:

  1. hundar är superhärlig!!! Eller inte! (ibland). känner igen det där. :)

    SvaraRadera