tisdag 7 december 2010

Lugnet efter stormen

Att ha 8 hundar, 5 som är 7v gamla, runt sig är både underbart o kaotiskt. Dom är runt mig varje vaken timme på dygnet och ger mig sysselsättning från morgon till kväll,ute vistelse, mycket kärlek o gos, lite riv märken både på armar o ben ingår i deras kärleksfulla behandling av sin matte..ler.. Nu börjar dagen när dom ska flytta till sina nya hem närma sig. Det gör att jag försöker förbereda mig på lugnet som kommer efter stormen ;)) Jag hoppas att jag inte blir för känslosam : ( för på fredag är det dax för veterinärbesiktning o efter det står dom nya familjerna på kö och ska hämta hem sina nya familjemedlemmar.Vi har bara 1 valp kvar (lilla Alice) som eventuellt även hon åker hon till Aneby. Tänk va tomt det kommer att bli här på Värdshuset Övrarp

2 kommentarer:

  1. Ja kära vän, vet precis hur du har det just nu med valpar är det fullt ös, ganska skönt när dom flyttar hemmifrån kan jag lova, kommer även dom lite äldre jyckarna uppskatta, kram o lycka till på fredag. :)

    SvaraRadera
  2. Tack goa Weronica..jo det har varit fullt upp..tro mig..kraaam

    SvaraRadera