torsdag 16 december 2010

Beror det på luggen eller glasögonen ;))

I kväll undrade jag riktigt på riktigt, vad händer? Varför ser jag inte? Tvättade håret o lindade in det med en mjuk handduk så där som en turban, efter en stund släpper jag ut mitt hår svall ur turbanen och skakar jag på huvudet så där som man gör för att det ska torka.Vad händer? Jo jag ser ingenting..luggen hänger ju rakt över ögonen. Hur kan den ha växt så galet på en dag. För det är ju så ..för oss kvinnor är det ju så att..att min tanke är ju givet vis, när klippte jag mig sist? Hmm..bokstavligt talat..NÄR klippte JAG mig sist? Jag hämtar min sax drar ner luggen mellan två fingrar o klipper..vad händer? Jag ser ingenting ändå!! Famlar givetvis då efter mina läsglasögon..yes..jag hittar dom, jag tar på mig dom. Då ser jag att jag SER..att jag har en lugg som sitter högt upp i pannan. Men i det ögonblicket minns jag att det är jätte modernt med kort lugg..vilken tur att jag är modern ;))

2 kommentarer:

  1. Ja du! Vilket hänger det på kan man undra, skulle tro du är riktigt snygg i luggen nu i allafall. Kramar dig

    SvaraRadera
  2. Går det ändra den ruta man ska kommentera ? annars måste man logga in varje gång o det blir lite besvärligt, kolla upp!! Puss från lilla mig, Weronica

    SvaraRadera