fredag 3 december 2010

Jag är med i årets julkalender

I dag har jag haft kärt besök av sonhustrun o 2 av barnbarnen..
Sonhustrun utbrister: Marita har du sett på årets julkalender ??
Jag ser undrande på henne o svarar sanningsenligt..nej det har jag inte..
Christine brister  ut i skratt..
Hon ser nämligen på den varje morgon tillsammans med barnen..
Hon påstår att hon genast kom att tänka på sin svärmor när hon såg mamman i den..
Så skrattar hon så som bara hon kan..hon går fram till datorn..går in på YouTube letar fram avsnitt 1 säger: Sätt dig o titta svärmor..lydig som jag är så gör jag ju förstås det..mycket riktigt efter att ha sett halva avsnittet vrider jag mig av skratt..jag förstår precis vad min kära sonhustru menar..inte bara det att jag är finne..jag hette Rantonen innan jag gifte mig..he he he ;))
Det ärhttp://www.youtube.com/watch?v=Yw5H9l6_uck verkligen jag i ett nötskal..helt galet..till och med jag måste faktiskt erkänna det hi hi;)) Så gott folk ta en titt på avsnitt 1 av Julkalendern Hotell Gyllene Knorren den är bara så bäst :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar