söndag 19 december 2010

Högsta vinsten på jobbets reselotteri HE HE HE ;))

I fredags kom min kära make hem med ett flin på läpparna o sa ja du Marita det är inte illa..jag vann högsta vinsten på jobbets rese lotteri..jag vann en resa till Kouvola i finland. Jag åker på Söndag o kommer hem onsdag kväll..Björn blev 2:a han reser på måndag..det är så att jag fick ett mail från Penti på Recticel i Kouvola, han behöver min o Björns hjälp med..gud vet vad..ganska ointressant för mig som inte begriper ett enda dugg av vad det är dom håller på med där.
Jag ser undrande på honom..NU i jule tid ???  Min första tanke..det kan inte vara möjligt..Underbart..eftersom julen ska firas här hemma hos oss m allt vad det innebär..sagt o gjort..i dag reste han i väg..men vad gör det om hundra år..julen kommer ju ändå..julen får ju bli som den blir. Men det va ju en vinst jag hade kunnat leva utan ;))

3 kommentarer:

  1. den där insten kunde kommit efter jul ju,,, God jul på dig o kram. :)

    SvaraRadera
  2. Nu blev det enkelt att kommentera, puss

    SvaraRadera
  3. Ja eller hur Weronica:)) God jul på dig med <3
    Va bra att det blev enklare att komentera kraaaaam <3 <3

    SvaraRadera