torsdag 2 december 2010

Byllerbyn va det ja!

Ja..hur ska man börja..Jag, min man o min son bor ju i denna bullerby idyllen som är ett kaos i bland, speciellt när man har hundarna Ella, Baloo, Lova o 5 små valpar som blir 7 v på söndag. Mycket har hänt under dom senaste 2 månaderna. Från att inte ha förstått att våran tik Lova var dräktig blev vi mormor/morfar o farmor/farfar på en vecka. Det va både galet, roligt, överraskande o kaotiskt allt gick ju så förtvivlat fort. Vi som precis införskaffat oss en husbil va nu i chock. Hur skulle detta gå jag som förälskat mig i mitt nya härliga kringflackande liv, vi kan ju inte dra med oss 8 hundar i husbilen så jag tittade med sorg på husbilen o tänkte bye bye, min fråga blev, fick vi bara denna enda underbara sommar i våran kära husbil.Veckorna har rullat på o jag har inte gett upp ännu. Folk ringer/mailar o tingar valpar, men jag anser bara att 2 av dom små isbjörnarna är sålda till 2 mycket fina seriösa hem. Det är så förtvivlat viktigt för mig att det känns bra när jag räcker över dom till sin nya matte o husse. Det gör det i båda dessa fallen. Jag tror nog att jag kommer att be att få komma o hälsa på om jag har vägarna förbi..hmm..o det har jag ju för vi har husbil hi hi ;))

3 kommentarer:

  1. Åh va roligt att du börjat blogga, nu ska jag med spänning följa familjen Jannesson, stor kram från Weronica

    SvaraRadera
  2. Tack Weronica!
    jag gör ett försök i alla fall..du gav mig inspiration 1000 kramar

    SvaraRadera
  3. Tack Weronica!
    jag gör ett försök i alla fall..du gav mig inspiration 1000 kramar

    SvaraRadera