söndag 23 januari 2011

Natt vandrat..har väl alla mäniskor gjort i alla tider ;))

Morgon stund har guld i mun..jag vaknar..sträcker på mig.."ja jag brukar behöva det".. för så stel o krokig som jag är på morgonen. Så kan man ju nästan tro att man är småbarns mamma "igen".
Ja alla som är mammor o pappor måste ju bara förstå vad jag menar.
Jag då som är 3 barns mamma o trodde att jag ägde i alla fall min säng..men inte då.
 Undra på att föräldrar natt vandrar..då menar jag inte på stan utan från säng till säng på nätterna..hehe

Jag hade inget mindre än  "när det va som värst"  två barn mellan oss o en som låg i fot ändan.
Nu tror nog alla att det va slut med det..he he..men sanningen är den att vi råkar äga några djur också.."men bara några få".
Taxen Bamse han nästlade in sig bland barnen o katten Trulle (en STOR KATT) delade kudde med  MIG..hmm..Janne måste haft taskig ande dräkt..grr.. (vill bara upplysa om att Janne borstar tänder oftare än mig ;) men herre gud nu förstår jag..dom borstar ju inte tänderna så är det ju därför dom dras till mig JAG doftar ju som dom..he he ;) Sen hade vi ju en LABRADOR också..Tänk nu på att vi BARA hade 1 dubbelsäng..pust o lättnad..den( lilla) stackarn förstod ju att det inte fanns en millimeter kvar av sängen att ligga på (förövrigt en mycket klok hund) han låg faktiskt på golvet bredvid sängen..
Så nattvandrare kommer det nog att finnas i alla tider..
Tro mig det va inte alls det här jag hade tänkt skriva om..men när det bubblar så bubblar det..resten kommer en annan dag..om ni vill ;))

1 kommentar:

  1. Undra på att man har påsar under ögonen,, att vandra tar på krafterna,,, ja vi vill läsa mer, kram bästaste

    SvaraRadera