torsdag 13 januari 2011

Nu vet jag det bara blir ;))

Efter att ha försökt få en egen alldeles egen dag  i går bestämde jag mig för att man ska nog inte ska eller kan styra en dag. RIKTIGT PÅ RIKTIGT..det är ju bara så..allt blir inte alltid så som man tänkt sig. Samtidigt vet vi ju att livet är en strid i bland. I går kväll berättar Janne.man att han har besök på jobbet så denna dag behöver  jag inte laga mat till honom..ALLTSÅ behövde jag inte bry mig om att laga mat till någon..Åååå vad skönt!!! Sonens mat låda var ju fixad..han jobbar andra skift denna vecka..enfaldig som jag är njöt jag ju av livet till fullo men bara ända tills jag själv blev hungrig !! MEN JAG då?..hör ju från över våningen att lille man Oliver börjar vakna till o är på väg ner..snille blixt..mammas ord: Oliver ska vi inte bara beställa en god pizza i dag..jodå..min goa son ringer till Ole dole doff..beställer pizza.. hämtar den o vi sitter o njuter, det blev en mamma,och son dag..Så i dag fick jag nästan den där egna dagen. Den där som jag skulle ha haft i går. Man kanske inte ska planera så mycket. Det bara BLIR!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar