söndag 30 januari 2011

Ingen kan gå säker he he ;))

Just nu skulle vi varit i Egypten jag, min son hustru o alla fem barnen..det är jag väldigt glad för att vi inte är..resorna dit har ju stoppats i dag.
Vi avvaktar helt enkelt..kommer vi inte i väg så va det inte meningen.
Man får vara glad för det lilla..nu har jag ju sten koll..har ju ett sprillans nytt PASS i alla fall he he ;))

Nej nu väntar jag med stor entusiasm på första helgen som maken o jag kan sätta oss i husbilen o åka dit näsan pekar.
Jag älskar ju det härliga husbils livet..DET ÄR MIN GREJ..vilken fri het..
Man behöver inte åka så himla långt..
Bara ner till en sjö eller grannens infart så är man ju inte hemma längre he he

Nu är det ju så här att jag njuter av att sätta lite skräck i alla mina kära vänner.
Som alla förstår så kan dom stackarna ju inte känna sig riktigt säkra..
Jag kan ju dyka upp när dom minst anar...
Jag lovar jag ska vara snäll..jag ringer 5 min innan jag är på infarten ;))

2 kommentarer: